سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخواه: نسل جدید را به وزنه برداری معرفی می‌کنیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان گفت: درصددیم نسل جدیدی به وزنه برداری کشورمان معرفی کنیم و با جدیت این هدف را دنبال می‌کنیم.

حسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: اردوهای آماده سازی نوجوانان را برای حضور در رقابت‌های آسیا و جهانی سال آینده آغاز کرده‌ایم. تلاشمان این است نسل جدیدی در این رده به وزنه برداری ایران معرفی کنیم و با جدیت ان را دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: نخستین اردوی آماده سازی وزنه برداری نوجوانان، طی روزهای 3 مهر و 13 شهریور در تهران برگزار شد که 30 نفر از وزنه بردارن برتر مسابقات قهرمانی کشور که مرداد 94 در استان‌های قزوین در رده سنی 13-14 سال و سنندج 15-16 سال صورت گرفت در این اردو حضور داشتن.

برخواه در ادامه گفت: در سال جاری قصد داریم 4  اردو برگزار کنیم که یک اردو انجام شد و اوایل سال 2016 اسامی 13-14 وزنه بردار را به فدراسیون جهانی ارسال خواهیم کرد بقیه نفرات حاضر در اردو را نگه می‌داریم.

وی تاکید کرد: تا زمان آغاز مسابقات جهانی که مهر 95 در مالزی و کمی بعد از این رقابت‌ها مسابقات جهانی ژاپن می‌باشد فرصت کافی برای آمادگی داریم.

**وزنه برداری ایران جزو قدرت‌های برتر جهان

برخواه گفت: وزنه برداران ایران جزء قدرت‌های برتر دنیا هستند و  به طبع هدف ما در این رقابت‌ها بین المللی ایستادن روی سکو است و در صورتی که مشکلی پیش نیاید کسب عنوان قهرمانی است.

**نخستین تجربه به بین المللی وزنه برداران نوجوان

سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در این باره گفت: وزنه برداران نوجوانان ایران نخستین تجربه بین المللی خود را در این رقابت‌ها به دست می‌آوردند و از نظر روحی با آمادگی بالا به روی تخته خواهد رفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.