سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود اجساد حجاج به فرودگاه مهرآباد قطعی نیست

تا این لحظه ورود اجساد حجاج به فرودگاه مهرآباد یا امام خمینی قطعی نشده و به گفته مسئولان اکثر مجروحان همراه بیماران عادی وارد کشور می‌شوند.

محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه هیچ برنامه مشخصی برای ورود اجساد حجاج به فرودگاه مهرآباد وجود ندارد، گفت: تا به این ساعت هیچ اطلاعی از ورود اجساد به فرودگاه مهرآباد به دست ما نرسیده است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به اینکه دولت تصمیم گرفته است که اجساد حجاج به یکی از فرودگاه‌های مهرآباد یا امام وارد شود، گفت: به دلیل داشتن مراسم تشریفات برای حضور اجساد برنامه‌ریزی‌های بسیاری صورت گرفته است.

**مجوز پروازهای فوق‌العاده صادر نشد

در ادامه منوچهر سپاسی سرپرست حجاج در شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه هنوز مسئولان عربستان اجازه خروج اجساد را نداده‌اند، گفت: وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت و سازمان حج و زیارت در حال پیگیری برای اجازه خروج اجساد هستند.

سپاسی اظهار داشت: برخی از مجروحان بعد از یافتن سلامتی همراه با مسافران عادی به کشور بازمی‌گردند.

وی افزود: برای مجروحانی که در بیمارستان بستری هستند در صورت اجازه کشور عربستان ویلچر یا برانکارد برای برگشت آنها آماده شده است.

سرپرست حجاج خاطرنشان کرد: پروازهای فوق‌العاده برای بازگرداندن اجساد یا مجرحان آماده است اما تا این لحظه کشور عربستان مجوز صادر نکرده است. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.