سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

خوزستان مدال آور پیکارهای بین المللی جام آذربایجان باکو

دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان؛ رزمی‌کاران خوزستانی در پیکارهای بین‌المللی جام آذربایجان باکو موفق به کسب 5 مدال طلا، 8 نشان نقره و1 مدال برنز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی آغاجری گفت: این مسابقات دوم تا ششم مهرماه در باکو آذربایجان برگزار شد و خوزستانی‌ها چندین مدال رنگارنگ را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان این مسابقات شایان بختیاری در وزن 60- کیلوگرم بخش کیک ‌بوکسینگ حرفه‌ای به مدال طلا، در بخش‌های آماتور و MMA به 2 نشان نقره دست یافت و در بخش سلاح چوب سوم شد.

آغاجری در ادامه بیان داشت: محمد امیری‌نسب در وزن 65- کیلوگرم بخش‌های MMA و سلاح سرد به 2 نشان طلا، در بخش‌های حرفه‌ای و کیک‌بوکسینگ کیوان به 2 مدال نقره رسید و محمود امیری‌‌فر در وزن 70- کیلوگرم نیز در بخش‌های سلاح، کیک‌بوکسینگ آماتور، کیک‌بوکسینگ کیوان و MMA، به 4 مدال نقره دست پیدا کرد.

 دبیر هیات ورزش های رزمی استان از دست یابی روح‌الله احمدزاده در رده سنی پیشکسوتان در وزن 75- کیلوگرم بخش‌های کاتای چوب و لایت‌کنتاکت به دو نشان طلا خبر داد.

 علی آغاجری خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات شایان بختیاری، ورزشکار جوان خوزستانی به عنوان ستاره این رقابت‌ها انتخاب شد.

 وی در خاتمه عملکرد رزمی‌کاران استان را رضایت بخش اعلام کرد و اذعان داشت: ما پیش‌بینی چنین مدال‌آوری را داشتیم این قهرمانان به ویژه بختیاری که تنها 19 سال دارد و فراتر از حد انتظار ظاهر شد، همگی از خوب‌های رزمی استان هستند.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.