سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

جذب 133 درصد تسهیلات از منابع مختلف در سال گذشته برای خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی

از محل خط اعتباری مکانیزاسیون ادوات کشاورزی ،بیش از 190 دستگاه تراکتور سبک ، سنگین ،کمرشکن و ادوات مربوطه در حوزه‌های زراعی، باغی،جنگل، دام و طیور قابلیت خرید و جذب را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تخصیص 122 میلیارد ریال تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به استان سمنان خبر داد.

خدابخش عرب، با اعلام این خبر، گفت: برای توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی و ورود ماشین‌آلات و ادوات جدید به بخش کشاورزی، از محل خط اعتباری مکانیزاسیون بیش از 190 دستگاه تراکتور سبک ، سنگین ،کمرشکن و ادوات مربوطه در حوزه‌های زراعی، باغی،جنگل، دام و طیور قابلیت خرید و جذب را دارند .

وی افزود: تاکنون 110 طرح به مبلغ بیش از 51 میلیارد ریال به بانک معرفی شده است که در مجموع 10 درصد تسهیلات تخصیصی به میزان 12 میلیارد ریال توسط متقاضیان جذب شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان بیان کرد: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها با توجه به سهمیه تسهیلات ابلاغی برای خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، متقاضیان واجد‌شرایط را برای جذب مانده تسهیلات معرفی کنند .

عرب همچنین از جذب 133 درصدی تسهیلات از منابع مختلف در سال گذشته (بیش از 602میلیارد ریال ) خبر داد و افزود: در سال‌جاری نیز تاکنون متقاضیان برای جذب بیش از 966 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان گفت: از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون تاکنون برای جذب 42 درصد تسهیلات تخصیصی، متقاضیان خرید ماشن آلات و ادوات کشاورزی به بانک معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.