سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

جشنواره منطقه ای موسیقی مقاومت در کرمانشاه برگزار شد

جشنواره منطقه‌ای موسیقی مقاومت از دیروز "6 مهر" در کرمانشاه آغاز بکار کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ این جشنواره از دیروز "6 مهر" با حضور یازده گروه از  استانهای کرمانشاه، لرستان و کردستان در محل تالار انتظار کرمانشاه آغاز  بکار کرد.

 در روز اول این جشنواره گروه‌های "رزم نوازان" سپاه نبی اکرم(ص) به  سرپرستی «فرزاد نیک رفتار»، گروه "آراد" به سرپرستی «ارسلان  پورشکری»، گروه تنبورنوازان "سرانه" به سرپرستی «کیوان قلخانی»،گروه    "برگ و باد" به سرپرستی «بهروز باجلانی»، گروه "چکاوک" به سرپرستی  «امین طاهریان» و گروه "باروک" به سرپرستی «محسن بزرگی» همگی از  کرمانشاه اجرای برنامه خواهند داشت.

در روز دوم این جشنواره نیز گروه "آناهیتا" به سرپرستی «سعید زنگنه» از کرمانشاه، گروه "آفتاب طلایی" به سرپرستی «فریدون سپه‌وند» از استان لرستان، گروه "روژ" به سرپرستی «فرزاد معماری» از استان کردستان و گروه‌های "تنبورنوازان رزم بار" به سرپرستی بهزاد مرادی و "آرشیو" به سرپرستی «مهرداد اسدزاد» از کرمانشاه اجرای برنامه خواهند داشت.

گفتنی است اجرای گروه‌ها در سه بخش سنتی، پاپ و محلی خواهد بود و جهت تنوع در اجرای برنامه‌ها در روز اول دو نوازی تنبک و نرمه نای به سرپرستی «دوست علی علی دوستی» و در روز دوم این جشنواره نیز دو نوازی سیاه چمانه «محمدصدیق حسنی» بصورت غیررقابتی اجرا خواهند شد.

آیین اختتامیه این جشنواره چهارشنبه 8 مهرماه برگزار می شود. در این مراسم گروه برتر جشنواره با رای هیات داوران، به همراه گروه انجمن موسیقی کرمانشاه به سرپرستی «ابراهیم احمدی» برنامه های خود را اجرا خواهند کرد.

این جشنواره منطقه ای موسیقی مقاومت، به دلیل فاجعه منا، با دو روز تاخیر شروع به کار کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.