سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری سازمان تبلیغات برای تضمین کیفیت محتوای اینترنت موبایل

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از همکاری این سازمان برای تضمین کیفیت محتوای اینترنت موبایل خبر داد و گفت: ما خودمان را در زمینه تولید محتوا و توسعه آن بر بستر موبایل مسئول می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامانه تضمین کیفیت محتوا و بوکستان بر اساس تفاهم نامه اپراتور همراه اول و سازمان تبلیغات اسلامی امروز رونمایی شد. نرم‌افزار بوکستان با هدف تسهیل و دسترسی آسان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین عرضه کتاب‌های دیجیتال توسط ناشران ایرانی بر اساس استاندارهای روز طراحی شده است.

همچنین سامانه تضمین کیفیت محتوا به منظور ارائه خدمت به صاحبان محتوا و سرویس راه‌اندازی شده است. با توجه به سرعت گردش محتوا و حجم بازار سرویس‌های ارزش افزوده، فقدان وجود یک مکانیزم مدیریت و نظارت محتوا می‌تواند باعث ایجاد مخاطرات جدی و تهدید پایداری بازار شود. سازمان تبلیغات اسلامی با اتکا به سابقه غنی در حوزه تولید، مدیریت و نظارت بر محتوا در رسانه‌های گوناگون، در حال حاضر شرایط مناسبی جهت ارائه خدمات مربوط به مدیریت و نظارت بر محتوای ارائه شده در این بازار را دارد لذا در راستای پیشگیری، همراه اول و سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به دغدغه‌های خود مبنی بر ایجاد محیطی امن، محکم و پایدار برای مخاطبان شبکه، اقدام به طراحی سامانه‌ای جهت مدیریت و نظارت بر محتوا کرده‌اند.

تفاهم نامه همکاری برای این منظور و همچنین تولید و تأمین محتوای فرهنگی ارزش افزوده باند پهن پیش از این بین حجت الاسلام مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول منعقد شده بود.

منبع: مهر


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.