سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

همایش تجلیل از ایثارگران قرارگاه منطقه ای عاشورا در تبریز

در مراسمی از از ایثارگران قرارگاه منطقه ای عاشورا وخانواده های معظم شاهد ایثارگران و پیشکسوتان تجلیل شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله مجتهد شبستری ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم با تشریح وضع دفاعی کشورمان در اوایل دوران دفاع مقدس و با مقایسه لشگر مسلمانان درصدر اسلام و حضورجوانان در روزهای اول جنگ تحمیلی گفت:: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی اسلام در برابر کفر جهانی بود .

امام جمعه تبریزدر ادامه سخنان خود با اشاره به نقش رهبری مدبرانه جمهوری اسلامی ایران پذیرش قطعنامه را از تدابیر و مصلحت اندیشی امام راحل دانست و تاکید کرد: جامعه نباید دفاع مقدس را فراموش کند و جوانانی که این دوران را ندیده اند باید با دلاوریهای و فداکاریهای پدران و برادران خود آشنا شوند.

وی با تقدیر از تلاشهای سپاه پاسداران در دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی از بی تفاوتی برخی نیروهای ارزشی در برابر تبلیغات ضد ارزشی ابراز تاسف کرد و تبیین و توجیه آنان را از وظایف بسیج وسپاه دانست.

وی همچنین تولید برنامه های فرهنگی برای جوانان را ضروری دانست.

پاشایی ، جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای عاشورا نیز در این همایش با بیان اینکه تجلیل از ایثارگران و خانواده های آنان یک وظیفه وافتخار ملی است برای تداوم این برنامه ها ابراز امید واری کرد وگفت: دفاع مقدس از کیان کشورهای اسلامی تمام نشده و امروز هم رزمندگان مدافع حرم و اسلام بر علیه استکبار و ایادی آنان در حال نبرد هستند.

دراین مراسم از جانبازان ، خانواده شاهد مدافع حرم و نیز پیشکسوتان قرارگاه منطقه ای عاشورا تجلیل شد .
 
انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.