سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

انقلاب اسلامی ايران لنگرگاه و پناهگاه آزادی خواهان

نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز كشور ايران به امن ترين و لنگرگاه و پناهگاه آزادی خواهان دنيا در منطقه تبديل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جمع كاركنان اين فرماندهي گفت: جمهوري اسلامي ايران به حول و قوه الهي در عرصه هاي مختلف از جمله علمي، پژوهشي، نظامي و تکنولوژي، پيشتاز است چراکه اين ملت راه و آرمان خود را شناخته اند.

اسماعیلی افزود: امروز نظام اسلامي در اوج آمادگي وقدرت به سر مي برد اگر تهديدي هم از طرف بيگانگان مي كنند بلفي بيش نيست ومردم ايران راه خود را شناخته اند.

وي در ادامه دفاع مقدس را حقيقت زنده‌اي دانست و گفت: دفاع مقدس يك انقلاب ارزشي و اخلاقي بود كه واژه‌هايي مثل ايثار و شهادت، معنويت ارتباط با خدا و توسل به خداوند بلند مرتبه ، در آن به ظهور رسيده است.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم كشورمان پس از انقلاب با داشتن بصيرت ديني و با فضل الهي مشكلات و سختي ها را يكي پس از ديگري طي كرده و امروز به عنوان الگوي كشورهاي اسلامي در دنيا شده اند.

اسماعيلي بيان كرد: ملت ايران به بركت ايستادگي وجان فشاني هاي دفاع مقدس كه بايد اين فرهنگ را در كشور نهادينه كنيم ، همه مشكلات اقتصادي حل مي شود .

وي اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس به رغم توطئه ها و حمايت هاي مالي و تجهيزاتي ابرقدرت ها و دلارهاي شيخ نشينان حاشيه خليج فارس و طرفداري کشورهاي مرتجع، پشتيباني ملت و ايستادگي و مقاومت رزمندگان اسلام، وجبي از خاک کشورمان به دست دشمن نيفتاد که اين افتخار و عزتمندي هيچ وقت فراموش نخواهد شد.



انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.