سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سارق شيشه اي، عامل قتل پيرزن 75 ساله

معتاد شيشه اي كه به قصد سرقت طلاجات پيرزن 75 ساله با وي درگير و او را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بيان اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع قتل عمدي در يكي از محله هاي شهرستان شهرضا بلافاصله كارآگاهان پليس اگاهي در محل حادثه حاضر و به بررسي صحنه پرداختند.

سرهنگ خسروی افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد مقتول زني 75 ساله است كه به تنهايي در منزل خود زندگي مي كرده و در روز حادثه قاتل پس از درگيري با وي و به قتل رساندن او به روش خفه كردن مقادير زيادي طلاجات او را به سرقت برده است.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله تحقيقات گسترده اي در اين زمينه انجام و تيم هاي ويژه و خبره پليس آگاهي به منظور دستگيري سارق يا سارقان وارد عمل شدند.

وي افزود: سرانجام با اقدامات تخصصي پليس آگاهي فردي كه اعتياد شديدي به ماده مخدر صنعتي شيشه داشته و در روز حادثه نيز در اطراف منزل مقتول مشاهده شده بود شناسايي و در مخفيگاهش دستگير شد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه متهم منكر هرگونه بزهي بود گفت: فرد مذكور پس از مواجهه با مدارك و مستندات پليس و همچنين شناسايي محل فروش طلاجات مسروقه به ناچار لب به اعتراف باز كرده و به قتل پيرزن 75 ساله اقرار كرد.

متهم در اعترافات خود عنوان داشت: روز حادثه كنار يك ميوه فروشي بودم كه با مقتول مواجه شده و برق طلاهايي كه از دستان و گردنش اويزان بود مرا وسوسه كرد و چون مدتي بود كه به خاطر نداشتن پول نتوانسته بودم شيشه مصرف كنم او را تعقيب كرده و پس از اينكه مقتول به منزلش رفت و به بهانه كمك در منزل را زده و وقتي او در را باز گذاشت و رفت تا برايم پول بياورد داخل منزل شده و از پشت دهانش را گرفتم و به دليل اينكه مقاومت مي كرد مجبور شدم دستانم را دور گردنش بياندازم و او را خفه كنم آنقدر برق طلاهايش چشمانم را گرفته بود و انقدر خمار شيشه بودم كه ديگر نمي دانستم چه مي كنم وقتي كه زن بي هوش شد طلاهايش را برداشته و همان شب به يكي از طلافروشي هاي اصفهان برده و انها را به فروش رساندم.

سرهنگ خسروي عنوان داشت: با اعترافات صريح متهم در اين زمينه پرونده تشكيل و وي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه افراد كهنسال و سالخورده به دليل ناتواني در دفاع از خود هميشه به عنوان يكي از طعمه هاي افراد سارق و معتاد هستند گفت: به افراد كهنسال توصيه مي كنيم كه از تنها زندگي كردن خودداري كرده و هميشه يكي از افراد معتمد و مطمئن فاميل و نزديكان خود راه همراه داشته باشند و همچنين از نمايان كردن طلاجات و زيورآلات خود در مكان هاي شلوغ خودداري كرده و مراقب تردد افراد معتاد و غريبه در اطراف منزل و محل زندگي خود باشند و در صورت مشكوك شدن به فرد خاصي حتماً موضوع را با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.