سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

آغاز ساخت مدرسه اتباع افغان در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: این مدرسه ویژه دانش آموزان تبعه افغان است که با 14 میلیارد ريال هزینه در مدت 3 ماه ساخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوین؛ به گفته سالار قاسمی  زیر بنای این واحد آموزشی هزار و 124 مترمربع است که در دو طبقه ساخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود:  کلیه هزینه های ساخت این واحد آموزشی از سوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل تامین خواهد شد.

وي خاطرنشان کرد: پیش از این نیز یک مدرسه در شهرستان بوئین‌زهرا ویژه اتباع غیرایرانی از سوی کمیساریای عالی پناهندگان ساخته شده است.

به گفته قاسمي در حال حاضر بیش از  16 هزار تبعه غیرایرانی دارای مجوز اقامت، استان قزوین سکونت دارند و سکونت اتباع افغان تنها در بخش‌های مرکزی و کوهین شهرستان قزوین مجاز است.

به گزارش ايسنا، کلنگ ساخت مدرسه 12 کلاسه اتباع افغان روز گذشته درناحیه شهری ناصر آباد قزوین با حضور خدیجه نیزاری رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیّر مدرسه ساز کشور به زمین زده شد.

به گزارش ایسنا،  ناصرآباد از نواحی منفصل شهری قزوین است که به دلیل سابقه روستایی آن، از مناطق محروم و مهاجرپذیر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مدرسه ، اتباع ، افغان ، ساخت ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.