سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش کرمان با خانواده معلم شهید"محمد جواد مهدوی جعفری"

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با خانواده معلم شهید، "محمد جواد مهدوی جعفری" دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محسن بیگی در این دیدار با بیان اینکه شهدا با گذشتن از جان خود، آرامش، عزت و سربلندی کشور را به ارمغان آوردند، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده آنها مهمترین وظیفه مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای تحقق اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی به جبهه های جنگ رفتند، تأکید کرد: همه باید نسل جوان و نوجوان را با ارزشهای معنوی شهدا آشنا سازند.

معلم شهید "محمد جواد مهدوی جعفری" اول شهریور 1336، در روستای هوتک از توابع شهرستان کرمان چشم به جهان گشود، وی به عنوان معلم بسیجی در جبهه حضور یافت و نهم مرداد 1362 در منطقه مهران بر اثر جراحات جنگی به مقام والای شهادت نائل گشت.

فرازی از وصیت نامه این شهید والامقام:

"برادر، خواهر و امت انقلابی، بدانید همیشه حق بر باطل پیروز است، طبق آیه شریفه که می فرماید«جاء الحق و ذهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا» حق بر باطل پیروز است و باطل نابود شدنی و رفتنی است و این آیه حجت را بر ما تمام می کند که روزی فراخواهد رسید که جهان سر تا سر پر از عدل و داد می شود و پیروزی با مستضعفین است و شما باید مسئولیت سنگین خود را که همان پیروی از اسلام است انجام دهید و کسانی که نمی توانند در جبهه حضور پیدا کنند، پشت جبهه را همچون گذشته محکم نگه دارند و بدانید که من فقط در راه جهاد برای خدا و سرافرازی اسلام به جبهه آمده ام تا دین خود را به اسلام و مسلمین ادا نمایم .

خدایا در لحظه شهادت «اشهد ان لا اله الله و محمد رسول الله و علی ولی الله» را برزبانم جاری کن و بدان با یاد تو می میرم و با عشق تو جان می دهم و در دم آخر آرزوی دیدن جمال نورانی حضرت مهدی (ع) را در دل مامگذار"

ان شاء الله ـ آمین یا رب العالمین

انتهای پیام/ح
برچسب ها: دیدار ، شهید ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.