سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

افزایش 10 درصدی دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ورود و ثبت نام 655 دانشجو در مقاطع کاشناسی ، کارشناسی ارشد و پزشکی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی شادنوش در آئین آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: سال تحصیلی جدید این دانشگاه با افزایش 10 درصدی دانشجو در مقاطع مختلف روبرو است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: تا 10 روز آینده، ثبت نام دانشجویان رشته های ناپیوسته دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز تکمیل شده و تعداد دانشجویان جدید این دانشگاه نیز از 655 نفر فراتر می رود.

وی با اشاره به برگزاری تور گردشگری سه روزه برای آشنایی دانشجویان با مناطق دیدنی و گردشگری و تاریخی استان سمنان، گفت: این دانشگاه برای همه دانشجویان ورودی جدید در تمام رشته ها، خوابگاه تامین کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز گفت: از سال تحصیلی جدید، رشته پرستاری اورژانس در مقطع کارشناسی ارشد با پذیرش چهار دانشجو در این دانشگاه جذب دانشجو می کند.

نوید دانایی افزود: روند پذیرش و جابه جایی دانشجویان تا نیمه مهرماه ادامه دارد.

وی با یاد آوری پذیرش دو دانشجوی این دانشگاه در رشته های تخصصی گفت: این دو دانشجو جزو پنج درصد برتر دانشجویان کشور بودند و این نشان دهنده ارتقای کیفیت سطح آموزش در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.

نتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.