سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افضلی‌فرد:

اعضای کمیسیون اصل 90 از "بنیاد تعاون زندانیان" بازدید کردند

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: اعضای کمیسیون ضمن بازدید از بنیاد تعاون زندانیان پیرامون اشتغال زندانیان گفت‌و‌گو کردند.

"مصطفی افضلی فرد" در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جلسه کمیسیون متبوعش گفت: اعضای کمیسیون از "بنیاد تعاون زندانیان" بازدید کردند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود اظهار داشت: ضمن این بازدید، جلسه‌ای هم با مسئولان این بنیاد تشکیل شد و پیرامون فعالیت‌هایی که در بحث اشتغال زندانیان انجام می‌شود، بحث و گفت‌و‌گو شد.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد اشتغال برای زندانیان، تامین معیشت و رفاه خانواده این افراد و محور قرار دادن کارآفرینی است، تصریح کرد: قرار شد که پنجاه درصد درآمد زندانیان در اختیار خانواده‌هایشان قرار گیرد و پنجاه درصد دیگر این درآمد در اختیار بنیاد تعاون قرار گیرد.

افضلی‌فرد گفت: مقرر شد اعضای کمیسیون و مسئولان بنیاد تعاون در راستای حمایت معنوی برای ایجاد اشتغال بیشتر گام بردارند و با همکاری مجلس 55هزار اشتغال به 105هزار اشتغال ارتقا یابد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود بیان کرد: ایجاد تشکل کشوری برای انجمن‌های حمایت از زندانیان و واگذاری مراکز مراقبت از زندانیان به این بنیاد نیز در دستور کار بود تا زمانی که زندانیانی که دارای اشتغال هستند و از زندان خارج می‌شوند مراقبت شوند و اشتغالشان پایدار بماند.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.