سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران میزبان مسابقات بیس‌بال آسیا

ایران به عنوان میزبان مسابقات بیس‌بال غرب آسیا انتخاب شد.

کاشف‌رانا نماینده ایران در اجلاس سالیانه بیس‌بال و سافت‌بال در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اجلاس سالیانه بیس‌بال و سافت‌بال که به میزبانی چین تایپه برگزار شده بود بیان کرد:اجلاس سالیانه فدراسیون و سافت‌بال با حضور کشورهای مختلف آسیایی برگزار شد که در این اجلاس رئیس فدراسیون جهانی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال و مقامات عالی‌رتبه فدراسیون آسیایی شرکت کردند.

وی افزود: در این اجلاس عملکرد بیس‌بال و سافت‌بال طی یک سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مهمترین اهداف و برنامه‌های فدراسیون بیس‌بال و سافت‌بال برای سال آینده بررسی شد.

وی ادامه داد: مهمترین دستاورد این اجلاس برای کشور ما موافقت فدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت‌بال از میزبانی ایران برای مسابقات بیس‌بال غرب آسیا درسال 2017بود. همچنین کلاس مربیگری درجه 2برگزار شد ایران نماینده‌ای نداشت و قرار شد از ایران در کلاس مربیگری درجه 3نماینده‌ای حضور داشته باشد.

رانا افزود: گزارش جام ریاست جمهوری که در ایران برگزار شد نیز ارائه دادیم و رئیس فدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت‌بال از پیشرفت ایران دراین رشته استقبال کرد و قول دادند که به توسعه بیس‌بال و سافت‌بال در ایران همکاری کنند.

همچنین رئیس فدراسیون جهانی پذیرفتند که برای آموزش و توسعه این رشته مربیان و بازیکنانی را به ایران بفرستند.

رانا در پایان اشاره کرد: در پایان اجلاس از رئیس فدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت‌بال دعوت کردیم که به ایران بیایند که خوشبختانه موافقت کردند و رئیس فدراسیون جهانی به همراه رئیس فدراسیون بیس‌بال و سافت‌بال آسیا اواخر ‌آذرماه به ایران خواهند آمد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.