سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

یک روز به یاد ماندنی برای کودکان کرمانشاهی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: جشن 2هزار نفری کودکان در یکی از اماکن ورزشی شهر کرمانشاه به مناسبت هفته ملی کودک برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ موزونی گفت: در کلیه مراکز استان، برنامه های مختلفی پیش بینی شده است، ضمن اینکه دعوت از مدارس برای حضور در برنامه های مراکز کانون یکی از برنامه های مهم کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: تلاش خواهیم کرد تا یک روز به یاد ماندنی را برای کودکان رقم بزنیم که در روز پانزدهم مهرماهتجمعی دوهزار نفری از کودکان در یکی از اماکن ورزشی شهر کرمانشاه را خواهیم داشت که برنامه های شاد و مفرحی برای کودکان در این مراسم پیش بینی شده است.

وی با اشاره به گستردگی برنامه های هفته ملی کودک در کلیه مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان کرمانشاه، از برگزاری برنامه «جنگ بزرگ شادی» به مدت یک هفته در سالن آمفی تئاتر کانون شهر کرمانشاه، همراه با اجرای برنامه های مختلفی مثل نمایش عروسکی زنده، مسابقه حضوری، نمایش فیلم های کودک ونوجوان، آشنایی با طبیعت با حضور کارشناسان محیط زیست، قصه گویی مربیان برگزیده قصه گویی و ... خبر داد.

گفتنی است برنامه های هفته ملی کودک از پانزدهم تا بیست و یکم مهرماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، ماندنی ، روز ، یاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.