سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز سفرهای استانی اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت

سفرهای استانی اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران آغاز شد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان روابط عمومی حزب اراده ملت ایران(حاما) عصر روز شنبه 4 مهرماه 94 جلسه هیئت اجرایی حزب اراده ملت ایران با حضور دبیر کل و اعضا در دفتر مرکزی برگزار شد.

در ابتدا با توجه به حوادث ناگوار پی‌درپی در عربستان، اعضا ضمن ابراز همدردی با بازماندگان حادثه بیت‌الحرام و منا، تسلیت خود را به جامعه مسلمین و هم‌وطنان عزیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کردند.

در ادامه این جلسه در خصوص سفرهای استانی کادر مرکزی و سیاست‌گذاری حزب بحث و برنامه‌ریزی انجام و پس از تعیین گروه‌های 4 نفره که هرکدام به سه استان سفر خواهند کرد، موضوع مأموریت‌ها به آن‌ها ابلاغ شد.

افشین فرهانچی رئیس کمیته امور استان‌ها به گزارشی از استان‌ها پرداخت. وی از برگزاری 3 مجمع عمومی در ماه مهر خبر داد.

بدین ترتیب مجامع عمومی در سه شهرستان مراکز استان‌های خراسان شمالی،کرمان و مرکزی به ترتیب در روزهای 16 ،23 و 30 برگزار خواهد شد. در این راستای دبیر کل و هیئت همراه از شورای سیاست‌گذاری 16 مهر به استان خراسان شمالی سفر خواهند کرد.

در ادامه گزارش کار کمیته‌ها، رئیس کمیته آموزش و پژوهش از ادامه برگزاری نشست عمومی این کمیته با موضوع "اصلاحات، بازاندیشی گفتمان، بازنگری راهبرد" از سلسله نشست‌های گفتمان فردا خبر داد که عصر روز سه‌شنبه 7 مهر از ساعت 17 در دفتر مرکزی برگزار خواهد شد.

هاشم جباری رئیس کمیته تشکیلات در بخش دیگری از این جلسه پیش‌نویس طرح واحد تأمین و تدابیر احتیاطی حزب که ذیل کمیته تشکیلات ایجاد خواهد شد را به هیئت اجرایی تقدیم کرد که پس از بررسی و تصویب اجرایی خواهد شد.

در پایان جلسه نیز حسن رنجبر رئیس کمیته انتخابات از روند فعالیت ستاد و برنامه‌های انجام‌شده گزارشی ارائه کرد. بر اساس استراتژی حزب چارت ستاد انتخاباتی تنظیم شد و احکام مسئولین بخش‌های مختلف ستاد صادر خواهد شد . وی همچنین اعلام کرد ظرف چند روز آینده نخستین جلسه رسمی ستاد انتخاباتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.