سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از آب معدنی غیر مجاز تا سکوت خبری در بازی بدون گل

تساوی بدون گل تیمهای فوتبال ذوب آهن اصفهان و نفت تهران دارای حاشیه هایی بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان, تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نفت تهران در حالی از ساعت 17.20 امروز به مصاف هم رفتند که در پایان به نتیجه ای بهتر از تساوی صفر-صفر نرسیدند و بدین ترتیب سبزپوشن اصفهانی از رسیدن به رده بالای جدول بازماند و شاگردان علی منصوریان نتوانستند خود را از رده های پایین جدول جدا کنند. در این دیدار که هواداران دو تیم گلی را در آن شاهد نبودند دارای حاشیه هایی بود.  
 
محکومیت عاملان فاجعه منا
 
پیش از دیدار امروز تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نفت تهران ,مسئولین فرهنگی باشگاه اصفهانی با قرائت بیانیه ای ضمن اعلام همدردی با خانواده حادثه دیدگان منا بر محکومیت بانیان این فاجعه تاکید کرد و رژیم آل سعود را عامل بوجود آمدن این حادثه دلخراش دانست.  
 
آب معدنی غیر مجاز  
 
در جریان این دیدار از آب معدنی با برند خاصی استفاده شد که شرکت تولید کننده این نوع آب معدنی هفته پیش پلمب شده بود.  
در نشست خبری پس از بازی سرمربی سبز پوشان اصفهانی در پاسخ به خبرنگاری که آیا می دانید این نوع آب معدنی هفته پیش غیر مجاز اعلام شده گفت : واقعا! نمی دانستم از آب معدنی غیر مجاز استفاده می کنیم.
 
ذوبی ها در سکوت خبری  
 
بازیکنان و کادر فنی ذوب آهن که چند روز قبل از بازی قادر به پاسخگویی به خبرنگاران نبودند پس از بازی نیز زیاد مایل به مصاحبه نبودند و به نظر هنوز سکوت خبری خود را نشکسته اند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.