سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

آل سعود، دنبال نا امن جلوه دادن حج است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: آل سعود با اندیشه استکباری و ضد اسلامی به دنبال نا امن جلوه دادن حج در جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام محمدعلاء الدینی در مورد وضعیت منطقه گفت: استکبار جهانی برای تخریب اسلام در داخل از گروهک های تروریستی داعش و تکفیری ها استفاده می کند .

امام جمعه دماوند در ادامه این مطلب تصریح کرد: استکبار جهانی عربستان را به جمع ابزار های اسلام ستیزی خود اضافه کرده است، زیرا آ ل سعود به عنوان حاکمیت عربستان رژیمی برای جنگ های نیابتی است .

حجت الاسلام علاء الدینی با تاکید براینکه آل سعود تکیه بر حمایت های آمریکا و اسرائیل در قالب استکبار جهانی زده است اضافه کرد: این کشور با برخورداری از حامیان قدرت، کشتار در یمن را رقم زده و این بار هم نشان داد که لیاقت خادمی حرمین شریفه را ندارد، زیرا آنها خائن خانه کعبه و حرمین شریفه می باشند .

امام جمعه دماوند در خاتمه اظهار داشت: اسلام هراسی در سیمای آل سعود جلوه دارد و با وقوع این اتفاقات تلخ می خواهد کعبه هراسی و منا هراسی را به مسلمانان جهان دیکته کند ، متاسفانه برخی افراد در داخل کشور در دفاع از عربستان و طبیعی جلوه دادن این اتفاقات تلخ در منا و مکه برای آل سعود کاسه داغ تر از آش شده اند .

انتهای پیام / ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.