سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تا افزایش زیر ساخت‌های ترافیکی

از پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تا افزایش زیر ساخت‌های ترافیکی را در مهمترین اخبار منطقه 7 بخوانید.

علی حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 در گفت‌و‌گو با گروه اجتماعی‌ باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام به اجرای مجموعه نمایش‌های خیابانی در مکان‌های پر تردد سطح منطقه شده است.

وی ادامه داد: این نمایش‌های خیابانی با موضوعاتی از جمله تکدی‌گری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کودکان کار و اعتیاد نمایش داده شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان گفت: این اقدام با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مکان‌هایی از جمله باغ موزه قصر، بوستان اندیشه، بوستان توکلی و میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

افزایش زیرساخت‌های ترافیکی شرق تهران

امیر حسین حیدرنیا معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه 7 در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: در راستای اجرای طرح خط سفید و توجه به اهمیت در امور زیرساختی به خصوص در محدوده معابر مدارس نسبت به اقداماتی از جمله خط‌کشی عابر پیاده، طرح نوشته‌های خیابانی در جلوی مدارس و نصب تابلوهای ترافیکی اقدام شده است.

وی با بیان اقدامات طرح استقبال از مهر افزود: نگهداشت مسیر و ایستگاه‌های خطوط BRT و سایر اتوبوس‌ها، ایستگاه تاکسی، نگهداشت پایانه‌ها، ایمن‌سازی، نگهداشت تجهیزات و علائم هوشمند ترافیکی و مسیر از اقدامات ترافیکی به مناسبت استقبال از مهر است.

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه در پایان تصریح کرد: با تمهیدات اتخاذ شده از ماه‌های قبل در راستای آموزش تاکسی‌رانان و رانندگان اتوبوس در زمینه طرح خط سفید آماده ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و دانش‌آموزان است.


انتهای پیام/
برچسب ها: اجتماعی ، پیشگیری ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.