سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار فیلم سینمایی از شبکه یک در چهار روز هفته اول مهر

فیلم‌های سینمایی «حمله به اچ 3»، «شب‌بخیر فرمانده»، «یک مرد یک شهر» و «تابستان طولانی»، از شنبه تا سه‌شنبه عصر از شبکه یک پخش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ این هفته نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس هر روز ساعت 16 یک فیلم سینمایی تقدیم بینندگان این شبکه می‌شود.

امروز شنبه فیلم سینمایی «حمله به اچ 3» به کارگردانی شهریار ربانی و بازی جعفر دهقان، محمد کاسبی و کبری فرخی با موضوع عملیات اچ 3  و حمله به جنگنده‌های عراقی پخش می‌شود.

فردا یکشنبه فیلم سینمایی «شب بخیر فرمانده» به کارگردانی انسیه شاه حسینی و بازی لادن مستوفی، محمد مختاری و عصمت رضاپور  پخش خواهد شد. این فیلم داستان یک خبرنگار جنگی است که در هنگام عملیات از بقیه جدا افتاده، راه را گم می‌کند. عدم شناخت او از منطقه و وضعیت بد جوّی وی را با مشکلات و شرایط خاصی روبرو می‌کند.

فیلم سینمایی نیک مرد یک شهر» هم عصر دوشنبه میهمان بینندگان شبکه یک خواهد بود. این فیلم به کارگردانی حسن هدایت محصول سال 1392 است که احمد نجفی و زیبا بروفه از بازیگران این فیلم هستند. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: کارآگاه مینویی برای انجام کاری شخصی و خانوادگی عازم خرمشهر می‌شود و در این مسیر حوادثی برایش اتفاق می‌افتد که او را دچار چالش می‌کند.

و آخرین فیلم نیز فیلم سینمایی «تابستان طولانی» است که عصر چهارشنبه پخش خواهد شد، این فیلم به کارگردانی علی خزاعی‌فر بازیگر مشهور ندارد و کارگردان از بازیگران بومی خراسان در فیلمش استفاده کرده است. این فیلم، روایت داستان زندگی «حسن» پسرک بازیگوش ده‌ساله‌ای است که در روستایی دور افتاده در جنوب خراسان زندگی می‌کند. همه مردان روستا به همراه پدر حسن به جبهه می‌روند و تنها کودکان، زنان و پیرمردان در روستا می‌مانند. حسن گمان می‌کند که در غیاب پدرش و بدون امر و نهی‌های او بهترین تابستان عمرش را خواهد گذراند و.... 

حسین طاهری، کیوان صباغ، روشنک سه قلعه‌گی و امیر حسین رفیعا بازیگران این فیلم هستند.
 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.