سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

درخشش بانوان ژیمناستیک کار لرستانی در مسابقات کشوری

رئیس هیات ژیمناستیک لرستان گفت:بانوان ژیمناستیک کار لرستانی در مسابقات لیگ برتر،لیگ دسته اول و قهرمانی باشگاه های بانوان کشور با کسب مدال افتخار آفریدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امین منش افزود: در برگزاری این رقابتها عاطفه دولتشاه در رده سنی 12تا 15سال برای اولین بار توانست مقام دوم در رشته پرش خرک لیگ باشگاههای کشور را برای لرستان کسب نماید.

وی گفت: در رده سنی 9 تا 11 سال نیز یاسمن فراشی با کسب عنوان نخست در رشته پرش خرک لیگ دسته اول کشور مدال طلای این مسابقات را به دست آورد.

امین منش افزود: همچنین در رده سنی 8 تا 9 سال لیگ برتر باشگاههای کشور ،فاطیما محمود پور در رشته پرش خرک با کسب عنوان سوم توانست مقام دومی تیمی این مسابقات را برای لرستان کسب نماید.

تیم لرستان با حضور 5 ورزشکار ،یاسمین دولتشاه-فاطیما محمود پور-یاسمن فراشی-عاطفه دولتشاه – نیلوفر بزن بیرانوند و مربیگری خانم رعنا لطیف پور ،شکوفه عزیزی و سرپرستی خانم شکوه جان نثاری دراین رقابت ها شرکت نمود موفق به دریافت چند نشان ارزشمند و عناوین برترشد.

لیگ دسته یک و برتر ژیمناستیک هنری دختران که در 5 گروه سنی و از تاریخ 28 شهریورماه تا 3 مهرماه امسال در خانه ژیمناستیک برادران شهید آذرپی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.