سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

درآمد بیش از 4 میلیاردی کشاورزان از محل برداشت ذرت علوفه ای

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه گفت:پیش بینی می شود طی امسال بالغ بر 4 میلیارد و 455 میلیون تومان از محل برداشت این محصول عاید بهره برداران گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه کار برداشت ذرت علوفه ای از سطح 335 هکتار از مزارع این شهرستان آغاز گردیده است.

مصری با اشاره به وجود 75 بهره بردار ذرت علوفه ای طی سال جاری در این شهرستان افزود:متوسط عملکرد این محصول امسال در منطقه 66 هزارو 500 کیلو گرم به ازای هر هکتار براورد شده است.

وی با اشاره به میزان برداشت ذرت علوفه ای در شهرستان خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود کشاورزان سلطانیه ای امسال موفق به برداشت 22 هزار و277 تن ذرت علوفه ای از مزارع شوند.

مصری در مورد درآمدزایی این محصول گفت : پیش بینی میشود در سال جاری بالغ بر 4 میلیارد و 455 میلیون تومان از محل برداشت این محصول عاید بهره برداران گردد.

وی با اشاره به ارقام ذرت علوفه ای کشت شده در سلطانیه تصریح کرد : ماکسیما و دابل کراس 704 از جمله ارقام مورد استفاده کشاورزان شهرستان سلطانیه در کشت محصول ذرت علوفه ای به شمار می رود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: درآمد ، کشاورزان ، ذرت ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.