سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

جذب بیش از 8 هزار حامی برای ایتام استان سمنان

نجفعلی انتظاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان میزان درآمد این نهاد در شش ماه سال 94 در بخشهای مختلف را 71 میلیارد و 797 میلیون ریال ریال عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان انتظاری گفت :این درآمد از منابعی مانند زکات، صندوقهای صدقات، کمک جهیزیه، طرح های ایتام، کوثر، احسان زائر، اطعام و ... بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 20 میلیارد ریال از درآمد سال 94 کمیته امداد استان سمنان از محل زکات بوده است.

این مقام مسئول تعداد کل صندوقهای صدقات کوچک، متوسط و بزرگ کمیته امداد در استان سمنان را 94 هزار و 651 صندوق عنوان کرد و افزود: 87 هزار صندوق کوچک، هزار و 700 صندوق متوسط و 5 هزار و 416 صندوق بزرگ معابر در استان سمنان کمکهای مردمی را جمع آوری می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به تحت پوشش بودن دو هزار و 300 دانش آموز و هزار و 50 دانشجو در کمیته امداد استان سمنان، گفت: تاکنون هشت هزار و 100 حامی برای هزار و 50 یتیم جذب شده است.

انتظاری توانمندسازی در بُعدهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مددجویان را از اهداف و برنامه های کمیته امداد برشمرد و اضافه کرد: امسال 130 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و 40 میلیارد ریال از صندوق کمیته امداد کشور برای توانمندسازی و کمک به اشتغالزایی در استان سمنان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به برگزاری مرحله آخر جشن عاطفه ها در هشتم مهر در 518 مدرسه استان سمنان، افزود: هر میزان کمک مدارس، برای کمک به نیازمندان همان مدارس اختصاص می یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به برنامه ریزی برای اشتغالزایی 750 مددجو در سال 94، از مستمری بگیری 10 هزار خانوار نیازمند در استان سمنان خبر داد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: جذب ، بیش ، از ، 8هزار ، حامی ، برای ، ایتام ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.