سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

عامل اصلی حادثه منا بی تدبیری آل سعود است

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد،باصدور پیامی ضمن ابراز تأسف عمیق از فاجعه دردناک منا تاکیدکرد:حادثه تأسف‌بار منا و فجایع دیگری که امسال درحرم امن الهی رخ داد حاکی از عدم تدبیر و مدیریت صحیح عربستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این پیام آمده است:فاجعه‌ی مصیبت‌بار جان باختن و جراحت تعداد کثیری از حجاج بیت الله الحرام از جمله حجاج ایرانی، در ایام با عظمت حج ابراهیمی موجب تألم خاطر امت اسلامی گردید. حادثه تأسف‌بار منا و فجایع دیگری که امسال در حرم امن الهی رخ داد حاکی از عدم تدبیر و مدیریت صحیح مسئولین عربستانی است.
 
به نظر می‌آید عدم تمرکز مسئولین این کشور بر وظایف ذاتی خویش در میزبانی ضیوف‌الرحمان و درگیر شدن در جنگهای متعدد خونین و بی هدف همچون کشتار مردم مظلوم یمن و پشتیبانی از تروریست های منطقه ای ، اصلی ترین عامل این بی تدبیری ها و مصیبت های ناگوار است.
 
اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد، ضمن ابراز تأسف عمیق از این فاجعه دردناک، و عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، مراجع عظام (دامت برکاتهم)، مردم عزادار ایران اسلامی، امت اسلامی و خانواده‌های قربانیان،برای جان‌باختگان غفران و رحمت واسعه الهی، و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارد.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.