سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو: امروز بی نقص بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بی نقص بازی کردیم و مستحق برد بودیم و نشان دادیم لیاقت کسب این سه امتیاز را داشتیم.

به گزارش گروه ورزش باگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در کنفرانس خبری پس از برد پرسپولیس برابر تراکتورسازی در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه گفت: ابتدا درگذشت حاجیان در مراسم عید قربان را تسلیت می‌گویم.
 
وی افزود: سه امتیاز برای هواداران پرسپولیس در عید قربان خوب بود. این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. چیزی که من را به عنوان مربی خوشحال می‌کند انجام بازی منظم مقابل تیمی‌ است که از بهترین‌های ایران است. موفق شدیم تمام ضد حملات حریف را کنترل کنیم و فرصت‌های متعددی را روی دروازه به وجود آوردیم.
 
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: مستحق برد بودیم و نشان دادیم لیاقت این سه امتیاز را داشتیم. ناراحتی ما فقط از این است که به اندازه کافی تا به الان امتیاز نگرفتیم. مایلم در این جا از بازیکنان تیم به دلیل مبارزه جانانه مقابل تراکتورسازی تشکر کنیم، امروز بی نقص بازی کردیم.
 
وی در ادامه افزود: از دقیقه اول بازی هدفمان برد و کسب 3 امتیاز بود. فرصت زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. این مسئله را در نظر داشته باشید با تیمی بازی کردیم که فصل قبل در آستانه قهرمانی بود. فضای ضد حمله را برای حریف به طور کامل بستیم. چندین موقعیت گل داشتیم که مهدی طارمی و علی علیپور موقعیت‌هایی را از دست دادند. در نهایت روی پنالتی که طارمی گرفت، بن سون گل تیم را به ثمر رساند.
 
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: نشان دادیم استحقاق حضور در جرگه مدعیان را داریم اما ورزش فوتبال به این شکل است که گاهی اتفاقات طوری که شما می‌خواهید رقم نمی‌خورد. فرقی ندارد که با کدام تیم بازی داریم. همه حریفان قوی هستند. سعی می‌کنیم با روند رو به رشد، به موفقیت‌های بیشتری برسیم و جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.