سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوان ایرانی مقیم انگلیس: خواستار بازگشت به کشورم هستم

جوان ایرانی مقیم منچستر انگلیس گفت از رفتارهای «خشن و بی ادبانه» در این شهر به ستوه آمده و خواهان بازگشت به ایران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، جوان ایرانی مقیم منچستر انگلیس می‌گوید از رفتارهای «خشن و بی ادبانه» در این شهر به ستوه آمده و خواهان بازگشت به زادگاهش در ایران است.

آرش آریا، جوان 25 ساله شیرازی با حضور در پاسگاه مرکزی پلیس منچستر با شکایت از رفتارهای خشن مردم این شهر با خارجی‌ها گفته است، پس از 10 سال زندگی در انگلیس، «سرخورده و تنها» است.

 به گزارش دیلی تلگراف، این جوان ایرانی با ادعای این که «مهاجر غیر قانونی» است خواهان استردادش به ایران شده بود.

این در حالی بود که افسران پلیس پاسگاه مرکزی شهر منچستر در تماس با وزارت کشور انگلیس متوجه می‌شوند که آرش آریا کاملا به صورت قانونی در این کشور زندگی می‌کند.

به نوشته این روزنامه، ماموران پلیس در ابتدا به ظن اینکه این ایرانی به صورت غیرقانونی وارد انگلیس شده است، دستگیرش کرده بودند، اما پس از احراز هویتش، وی را که درحال حاضر در یک برج مسکونی در مرکز منچستر زندگی می‌کند، آزاد کردند.

این جوان ایرانی به دیلی تلگراف گفته است: «من تلاش می‌کنم کاری برای زندگی‌ام انجام دهم. من خواهان داشتن یک شغل خوب به همراه یک پس انداز برای آینده‌ام هستم.»

سخنگوی سفارت ایران در لندن نیز در گفتگو با دیلی تلگراف آمادگی این سفارتخانه را برای مشاوره و کمک‌های لازم به این جوان ایرانی برای بازگشت به کشور اعلام کرده است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.