سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین باخت بانوان فوتبالیست‌ شهرداری سنندج رقم خورد

تیم فوتبال شهرداری سنندج، نماینده استان کردستان در پیکارهای لیگ برتر بانوان کشور با یک گل دیرهنگام، مغلوب آینده‌سازان نجف‌آباد اصفهان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رقابت‌های فوتبال بانوان لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور در بخش بانوان، پیش ‌ازظهر امروز با انجام یک دیدار پیگیری شد.

در این مسابقه که از هفته چهارم برگزار شد، تیم شهرداری سنندج به عنوان نماینده استان کردستان در برابر آینده‌‌سازان میهن نجف‌آباد صف‌آرایی کرد و در پایان با یک گل شکست خورد.

تنها ‌گل این بازی سخت و نفس‌گیر در وقت‌های تلف شده بازی برای نماینده اصفهان به ثمر رسید تا به این ترتیب، شهرداری سنندج، دومین باخت را در این مسابقات پذیرا شود.

تیم شهرداری سنندج که در هفته نخست این پیکارها با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در هفته‌ دوم در مقابل همیاری ارومیه شکست خورد، اما در بازی هفته سوم موفق شد با حساب 2 بر 1 شهرداری سیرجان را از پیش رو بردارد.

در رقابت‌های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شهرداری سنندج، دلوار کشتی جنوب بوشهر، پالایش گاز ایلام، آینده‌سازان میهن نجف‌آباد، شهرداری سیرجان، وحدت ایثار گرگان، همیاری آذربایجان غربی، شهرداری ازنا، شهرداری بم و ملوان بندرانزلی  حضور دارند و دیدارهای خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

در هفته آینده این پیکارها تیم شهرداری سنندج در ورزشگاه ملک‌نیای این شهر، میزبان تیم پالایش گاز ایلام خواهد بود.



انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.