سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تجدید خاطرات دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

در نمایشگاهی در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خاطرات هشت سال دفاع مقدس رزمندگان این دانشگاه، به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حجت السلام حجت اله نوائی، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص هدف از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، وظیفه ایجاب می کند که با راه اندازی این چنین نمایشگاه هایی کمترین ادای دین نسبت به شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم.

وی هدف از این نمایشگاه را ارتقای سطح آشنایی کارمندان و عموم با تجهیزات نظامی و ادوات جنگی، تداعی خاطرات زمان جنگ و هشت سال دفاع مقدس دانست.

حجت السلام نوائی بیان کرد: مقایسه ابزار و اهداف دشمن در جنگ نرم و تبلیغاتی و رسانه ای با جنگ سخت و تسلیحاتی، به شکل پوستر در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نمایشگاه ادوات و تسلیحات و تجهیزات و نیز پرچم، عکس و پوسترهای دوران دفاع مقدس در در ورودی ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز هفته دفاع مقدس، برپا شده و تا پایان این هفته نیز ادامه می یابد.

انتهای پیام/ی


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.