سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ضرورت تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای آشنایی نسل جدید

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای تبیین ایثارگری های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ارسلان فتحی پور، در حاشیه دیدار جمعی از ایثارگران گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید با راهکارهای مناسب و به نحو شایسته نسل جدید را که دوران دفاع مقدس را ندیده اند آشنا نماییم و هفته مقدس بهترین فرصت برای فضاسازی مناسب دراین زمینه است.

وی، گفت: همه ما مدیون شهدای 8 سال دفاع مقدس، ایثارگران و رزمندگان و جانبازان عزیز هستیم و امنیت و اقتدار و صلابت امروز ما در سایه ایثارگریهای آنهاست، باید این حماسه ها را پاس بداریم.

نماینده کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی، افزود: 8 سال دفاع مقدس به فرماندهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ایثارگری های رزمندگان اسلام تنها جنگی بود که ملت ایران با سلاح ایمان و تقوی بر دشمن تا بن دندان مسلح غلبه کرد و نگذاشت حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان به اشغال دشمن درآید و نهایتاً در مقابل سلاح ایمان و تقوی دشمن به زانو درآمد.

این مقام مسئول یادآور شد، نباید این ایثارگری ها از یاد برود بلکه با برنامه های متعدد و نشان دادن این ایثارگری ها به نسل جدید این فرهنگ را به نسل جدید منتقل نمائیم.

وی، تأکید کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و پایداری در جامعه طنین انداز است قطعا دشمنان نظام و انقلاب دوباره چشم طمع و دست اندازی به کشورمان را نخواهد داشت.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.