سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد

هنری مثل عکاسی به عنوان رسانه می تواند به حفظ نظام و ارزش های انقلاب کمک کند.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین دو سالانه بسیج هنرمندان استان تهران با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین و فرماندهان شهرستانی و استانی سه شنبه شب 31 شهریور ماه در کرج افتتاح شد.

این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد به دو موضوع زندگی ایرانی اسلامی و فعالیت های فردی اجتماعی بسیج پرداخته است.این جشنواره در راستای ایجاد رقابت سالم و سازنده در میان هنرمندان بسیجی و مردم برای خلق آثار برجسته در رشته عکاسی گام نهاده است.

مافی دبیر سومین دوسالانه در خصوص این جشنواره اظهار داشت: استان تهران در این جشنواره سراسری از نظر میزان ارسال آثار جزو 10 استان برتر کشور بوده و از 495 اثر ارسالی به جشنواره 40 اثر آن با رای دو داور استانی و یک داور ناظر از سازمان کشوری به نمایشگاه راه یافت.

وی در ادامه با اشاره به نقش هنر در اجتماع  و رسانه گفت: هنر را باید جدی گرفت زیرا هنر در دل رسانه جای گرفته است و رسانه در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.در روز هایی که دشمن از هر طریقی سعی به نابود کردن این انقلاب دارد باید هنر را حمایت کرد و این وظیفه ما هنرمندان است که با توجه به تخصصی که داریم به حفظ نظام و ارزش های انقلاب کمک کنیم البته این بدون حمایت مسئولین امکان پذیر نخواهد بود.

سومین جشنواره دوسالانه بسیج هنرمندان امکان نمایش و ارائه آثار در مرکز استان و شهرستان ها را برای مخاطبین خود فراهم کرده است و در پایان از برگزیدگان این آثار جهت تقویت انگیرش های هنری ارزشی در جامعه تجلیل می شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.