سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اجرای طرح پاكسازی نقاط آلوده در "جهرم"

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" استان فارس از اجرای طرح پاكسازی مناطق آلوده و دستگیری 14 نفرخرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، " سرهنگ عبدالعظیم انصاری " گفت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری یگان های انتظامی در سطح شهرستان "جهرم" اجرا شد.

وی افزود : در اجرای این طرح ، ماموران پس از شناسایی تعدادی خرده فروش مواد افیونی و پاتوق های آنان دراقدامی غافلگیرانه وارد عملشدند و ضمن دستگیری 14 خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر در بازرسی از آنها مقدار یك كیلو و 297گرم تریاک، 50گرم تفاله تریاك، ، 50گرم سوخته تریاك ، 61 گرم شیره ، 6 گرم هرویین ،2گرم حشیش، 2 گرم شیشه و یك عدد پایپ كشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" ضمن هشدار به خانواده ها در خصوص معضلات و پیامدهای مواد مخدر، خاطر نشان كرد: این طرح به صورت جدی در شهرستان ادامهدارد و از شهروندان درخواست می شود هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری، خرید و فروش مواد مخدر را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: طرح ، پاکسازی ، آلوده ، جهرم ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.