سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

اغاز تحصیل بیش از 300هزار دانش‌آموز لرستانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید 320 هزار دانش‌آموز در 4 هزار و 200 مدرسه و 15 هزار کلاس درس مشغول تحصیل می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ گودرز کریمی‌فر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در خرم‌آباد اظهار کرد: امروز 40 میلیون نفر از جمعیت کشور با آموزش و پرورش در ارتباط هستند که از این تعداد 13 میلیون نفر را دانش‌آموزان و یک میلیون نفر را فرهنگیان کشور تشکیل می‌دهند.

وی افزود: همزمان با سال تحصیلی جدید 320 هزار دانش‌آموز لرستانی در 4 هزار و 200 آموزشگاه و 15 هزار کلاس درس مشغول تحصیل می‌شوند که توسط 30 هزار فرهنگی به آنها آموزش داده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان رفتارسازی را از وظایف مهم آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: نگاه آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان با بصیرت است و ما در آموزش و پرورش صداقت را نخستین فصل آموزش می‌دانیم.

وی انگیزه، اندیشه و اراده را شعار محوری آموزش و پرورش لرستان برشمرد و عنوان کرد: عدالت آموزشی، ارتقای کیفیت آموزشی، توسعه امور پژوهشی، توسعه فناوری و اطلاعات و ارتباطات و تامین نیروی انسانی ماهر پنج رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان لرستان است که مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.