سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

پرداخت 2 میلیارد و 40 میلیون ریال وام ازدواج توسط صندوق کارآفرینی امید

سرپرست صندوق کارآفرینی امید شهرستان اهر از پرداخت 2 میلیارد و 40 میلیون ریال وام ازدواج توسط صندوق کارآفرینی امید شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمد صالحی، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اهر گفت: 194 نفر تاکنون برای دریافت وام ازدواج در صندوق کارآفرینی امید شهرستان اهر ثبت نام کرده اند که تاکنون برای 68 نفر 2 میلیارد و 40 میلیون ریال وام ازدواج پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت وام ازدواج برای مابقی افرادی که ثبت نام  و تشکیل پرونده کرده اند و تعداد آنها 126 نفر می باشد در دست اقدام است.

صالحی، همچنین از پرداخت 800 میلیون ریال وام برای 8 نفر از دانشجویان با عنوان وام ازدواج دانشجویی در شهرستان اهر خبر داد.

در این جلسه معاون فرماندار شهرستان اهر نیز گفت: یکی از راههای ترغیب جوانان برای تشکیل زندگی، کاهش انتظارات بی مورد و برگشت به سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که باید بیش از پیش از سوی خانواده ها به این مقوله توجه ویژه ای شود.

سمندری افزود: در کنار انتظارات بی مورد، متأسفانه مهریه های آنچنانی و در بعضی مواقع بیکاری باعث شده است جوانان به دنبال تشکیل خانواده نباشند و اگر هم تشکیل شود منجر به جدایی و طلاق می شود.

وی گفت: در کنار ادارات دخیل در امر ساماندهی امور جوانان و به خصوص در زمینه ازدواج باید از ظرفیت های خیران و بخش خصوصی نیز استفاده شود تا مشکلات موجود در این زمینه حل شود.
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.