سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

وقتی که بخت یار و از فاجعه ای هولناک جلو گیری می شود

سرپرست یکی از ایستگاهای آتش نشانی مشهد در حین عبور از پل انقلاب مشهد با مشاهده حریق در چرخ عقب تانکر سوخت، حادثه را به ستاد فرمانده ای اعلام و از فاجعه ای هولناک جلو گیری می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرپرست ایستگاه شماره دو سازمان آتش نشانی مشهد گفت: یک دستگاه تانکر حامل بنزین دیروز در حال عبور از پل انقلاب مشهد ازناحیه چرخ عقب دچار آتش سوزی میشود که راننده با رویت شعله های آتش از آیینه، بلافاصله ،خود رو رامتوقف و محل حادثه را ترک می کند.

احمد مرندی افزود: سرپرست یکی ازایستگاه ها آتش نشانی که در پشت سر تانکر در حال حرکت بوده ،با مشاهده این صحنه بلافاصله حادثه رابه ستاد فرماندهی اعلام می کند.

وی گفت: درهمان لحظات اولیه ی حادثه، حریق با استفاده از کپسول های آتش نشانی مهار و ازسرایت به کابین کشنده، جلوگیری می شود.

مرندی تصریح کرد: این تانکر بنزین که قصد داشت از شهرستان بجستان محموله32 هزار لیتری بنزین را به پمپ بنزین شهید فهمیده مشهدانتقال دهد، در بین راه دچار حادثه می شود.

سرپرست ایستگاه شماره 2 سازمان آتش نشانی مشهد، با اشاره به حساسیت حادثه گفت: گروه های اطفاءحریق ایستگاه های 11و4 به محل رخداد اعزام شدند وبا رفع نقص فنی، خودرو را تا پمپ بنزین همراهی کردند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.