سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

آغاز سال تحصیلی جدید با حضور 34 هزار نوآموز و دانش‌آموز اردبیلی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از ۳۴ هزار نوآموز و دانش‌آموز اردبیلی آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صابر سپهری در جریان برگزاری جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها اظهار داشت: با شروع بهار تحصیلی دوباره رنگ حیات به جامعه بازگشته است و امیدوارم این سال تحصیلی برای دانش‌ آموزان استان سال پر از موفقیت باشد.

سپهری با بیان اینکه آینده روشن به دست این دانش‌آموزان طراحی خواهد شد، گفت: بدون شک تعلیم و تربیت درست دانش‌آموزان، آینده‌ای پر از موفقیت را پیش رویمان ترسیم می‌کند که این مهم به دست توانمند معلمان و مربیان محقق خواهد شد و انتظار می‌رود بیش از گذشته در این مسیر تلاش کنند.

وی از تحصیل 34 هزار و 500 دانش‌آموز و نوآموز در مدارس استان در سال تحصیلی 94-95 خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید، 21 هزار دانش‌آموز در کلاس اول و 13 هزار و 500 نوآموز در مقطع پیش دبستانی مشغول فراگیری علم و دانش می‌شوند که امروز آغاز سال تحصیلی جدید را در قالب جشن غنچه‌ها و جشن شکوفه‌ها آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه بیان کرد: برای اینکه بتوانیم شاهد عملکرد مثبت و موثر دانش‌آموزان در سطح استان باشیم انتظار می‌رود که اولیای دانش‌آموزان و نوآموزان تعامل و مشارت همه‌جانبه و گسترده ای با مسئولان و مدیران و معلمان دانش‌آموزان خود داشته باشند تا در صورت بروز مشکلی در مسیر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بتوان این مشکلات را برطرف کرد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.