سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

گشایش نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر در اردبیل

نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر با حضور مسئولان استانی، فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در اردبیل گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آئین افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی در اردبیل اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر فرصتی بسیار بزرگ برای انتقال رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در عملیات خیبر به نسل امروزی است و باید این نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی در استان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر با همکاری تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی سپاه و بسیج برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه به مدت 10 روز برای بازدید عموم مردم دایر خواهد بود تا مردم از نزدیک با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا شوند.

بابازاده بیان کرد: رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و ما باید با جان و دل در ادامه راه شهدای والامقام کوشا باشیم چرا که امنیت و اقتدار کنونی کشورمان مدیون خون شهدا و جانبازان کشور است.

وی افزود: هم اکنون کشورمان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، نانو، تکنولوژی و صنعت به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است و این پیشرفت‌ها در سایه خون شهدا و رشادت و دلاورمردی‌های جانبازان به وجود آمده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یکی از نیازهای اساسی جامعه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال فرهنگ رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان به نسل امروزی به ویژه جوانان دانست و بیان کرد: باید همگان در این راستا تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.