سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار ریگان

فرماندار ریگان وامام جمعه شهرستان در پیام مشترکی هفته دفاع مقدس وبازگشایی مدارس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در این پیام امده است دفاع مقدس درفرهنگ انقلاب اسلامی ما نمادی بزرگ و ارزشمند از فضیلت الهی امت غیور وبصیر میهن اسلامی ماست ، که نگاه تاریخ را به خود معطوف کرده است و نقطه عطف تقویم در عصر حاضر به حساب می آید.

8سال نبرد نابرابر ملت آزاده ما با تقریباً همه دنیا به سرومداری استکبار و شاخص ظلم یعنی آمریکا که صدام را در مجاورت مرزهای غربی میهن عزیزمان به عنوان دست نشانده و مزدور خود پیش انداحته تا ریشه نظام نوپای و اسلامی ما را برکند .

اما به مصداق (( یدا… فوق ایدیهم )) دست خدا از آستین منادیان اسلام ناب محمدی(ص) ، مردم قهرمان و مجاهدان ایران بیرون آمد با عصای غیرت و عزت تمام توطئه های سحرگون دشمنان را نقش بر آب کرد .

۲۸۸۷روز مقاومت و پایداری در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح نه تنها موجب تضعیف انقلاب اسلامی نگشت بلکه ریشه های آن را قوام بخشید و برگ و بار ارزشمندی از پیروزی ها را به ما هدیه کرد .

تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده و پایمردی آحاد ملت و این رویداد بزرگ ، عظمت و اقتدار آنان را به گونه ای تضمین کرد که همان مدعیان حذف نظام اسلامی امروز ایران را در باورخود به عنوان قدرت منطقه ای و فرا منطقه ای در عرصه بین المللی پذیرفته اند و عصبانیت شان از نه تنها ثبات کامل بلکه توسعه و فراگیر شدن اندیشه انقلاب اسلامی در دنیا و نقش آفرینی بی بدیل در مدیریت معادلات جهانی و به ویژه در غرب آسیا قابل کتمان نیست

هفته دفاع مقدس بهانه ای ارزشمند برای گرامیداشت سال های حماسه و پایدار و اندیشه کردن در خصوص عوامل مؤثر پیروزی ها و تجدید بسیجیان با آفرینندگان آن است.

بی تردید رهبری و هدایت های ولی فقیه زمان فرماندهی کل قوا حضرت امام خمینی (ره) وحدت و حضور غیرتمندانه مردم برای دفاع و حاکمیت ارزشهای اسلامی و انسانی در زندگی سیاسی ، اجتماعی فرهنگی و اقتصادی مردم سه عامل طلایی پیروزی ها بود

ار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

آغار سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان و دانش آموزان عزیز شهرستان ریگان صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانیم.

مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای مدارس و دانشگاه ها را به یاد و خاطره ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در « سنگر تعلیم و تربیت» یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید. امیدوارم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات رهبر انقلاب را سر لوحه زندگی خود قراردهید تا بتوانید تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی را محقق سازید

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه وامین باقری فرماندار ریگان

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.