سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیفون 6s زودتر از موعد به دست مشتری خوش اقبال رسید+ عکس

یک شهروند خوش‌اقبال آمریکایی، 3 روز زودتر از موعد آیفون 6 اس را تحویل گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آی دانلود بلاگ؛ مدل جدید گوشی‌های تلفن هوشمند آیفون 6 اس تقریبا سه روز دیگر رسما وارد بازار آمریکا خواهد شد؛ اما یک مشتری خوش اقبال زودتر از موعد قانونی محصول خریداری شده را دریافت کرد.


"آدریان لوین،" شهروند آمریکایی، چندی پیش مدل جدید آیفون را پیش خرید کرده بود و در کمال تعجب اداره پست محصول خریداری شده وی را 3 روز زودتر به این مشتری خوش شانس تحویل داد. "لوین" پیش از هر کاری چند عکس از آیفون 6 اس قرمز طلایی خود انداخته و در اینترنت منتشر کرد. او همچنین اطلاعات دقیقی از امکانات تلفن هوشمند خود ارائه داد. 

 آیفون 6 اس اپل به یک پردازنده‌ ۲ هسته‌ای مجهز شده است. محافظ صفحه نمایش باعث از کار افتادن فنآوری لمس سه بعدی آیفون‌های جدید نمی‌شود. این گوشی 143 گرم وزن دارد و از صفحه نمایش لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ بهره می‌برد. صفحه نمایشگر آن 4.7 اینچ است و وضوح تصویر 750x1334 پیکسل (در حدود 326 پیکسل در هر اینچ) دارد.

آیفون6 اس نیز در سه مدل با حافظه‌های 16، 64 و 128 گیگابایت قابل خریداری است. باتری آیفون ۶ اس پلاس ۲۰۰ میلی‌آمپر کاهش ساعتی باتری دارد. به نظر می‌رسد اپل برای قرار دادن فناوری‌های جدید خود مانند لمس سه‌بعدی مجبور به کاهش ظرفیت باتری شده است.


iOS9 به عنوان آخرین نسخه‌ سیستم‌عامل آیفون بر روی این مدل نصب شده است. پردازنده دو هسته‌ای آن 1.8 گیگاهرتز و رم آن 2 گیگابایتی است.  دوربین اصلی آن 12 و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.