سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

صعود پینگ پنگ بازان تیم تایدواتر به مرحله دوم مسابقات نونهالان و نوجوانان کشور

رقابت های دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور در گروه یک با صعود تیم تایدواتر هرمزگان به مرحله دوم همراه بود.

به گزارش گروه استان ]ای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ در بازیهای دور برگشت این پیکارها که به مدت دو روز در اهواز برگزار شد،تیم تایدواتر با ۶ برد،۱ باخت و کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت. تیم های مناطق نفت خیز جنوب وپالایش نفت آبادان هم به ترتیب اول و سوم شدند.

تیم تایدواتر در این رقابتها مقابل تیم های هیئت فارس،پتروشیمی ماهشهر، هیئت بوشهر و پالایش نفت آبادان با نتیجه مشابه ۵ بر ۱ و مقابل تیم های رامهرمز الف و ب نیز با نتایج ۵ بر ۳ و ۵ بر صفر صاحب برتری شد.

نماینده استان اما مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد.

بدین ترتیب در مجموع بازیهای دور رفت و برگشت گروه یک، تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۲۶ امتیاز ،تایدواتر هرمزگان با ۲۵ امتیاز و پالایش نفت آبادان هم با ۲۴ امتیاز به عنوان تیم های اول تا سوم راهی مرحله دوم شدند.

تیم تایدواتر با ترکیب ،مهراد عباس زاده، پارسا سالارحسینی،مهدی عباس زاده، ، کیارش فیروزی، مهیار بهنام نژاد و محمد محمدی در دور برگشت این پیکارها شرکت کرده بود.

ضمن اینکه سعید عباسی به عنوان سرمربی،امین طیری و نوید عباسیان نیز به عنوان مربی تیم تایدواتر را همراهی می کردند.

بازیهای مرحله دوم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور با حضور ۶ تیم بصورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که در پایان دو تیم نخست جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

زمان و مکان دقیق برگزاری بازیهای مرحله دوم هنوز اعلام نشده است.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.