سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل‌محمدی: خودمان را به گسترش فولاد تحمیل کردیم

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: در نیمه دوم بازی بهتری را انجام داده و خودمان را به تیم حریف تحمیل کردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،یحیی گل‌محمدی پس از برد تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دلیل اینکه بازی از حساسیت زیادی برخودار بود امروز موقعیت چندانی بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد و تیم ما در نیمه اول به خوبی دفاع کرده و اجازه خلق موقعیت به تیم حریف را نداد.

وی افزود: در نیمه دوم کمی بهتر شده و توانستیم خودمان را به تیم حریف تحمیل کنیم که من معتقدم کمک داور می‌توانست گل دوم ما را نیز بپذیرد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص تیم حریف گفت: گسترش فولاد امروز بازی بسیار خوبی را از خود ارائه داد و ما نیز انتظار داشتیم مقابل یک تیم جوان که بسیار خوب هم بازی می‌کند قرار بگیریم، با این باخت چیزی از ارزش‌های گسترش فولاد کم نمی‌شود.

گل‌محمدی تصریح کرد: ما در هفته گذشته بازی بسیار سختی را در اهواز داشتیم و هفته‌های سختی را پشت سر گذاشتیم اما در بازی امروز با توجه به تجربه بالا و بازی منطقی که بازیکنانمان ارائه دادند توانستیم برنده شد و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

وی با اشاره به کیفیت نه چندان بالای این دیدار خاطرنشان کرد: بازی‌هایی که در جام‌حذفی برگزار می‌شود حساس هستند و به همین دلیل نیز تیم‌ها با احتیاط بازی می‌کنند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن تأکید کرد: بازی امروز از لحاظ شادابی و موقعیت گل چنگی به دل نمی‌زد اما من معتقد هستم که بازی‌های امسال نسبت به سال گذشته از هیجان بیشتری برخوردار است و هواداران نیز استقبال خوبی را از آن دارند.

گل‌محمدی گفت: تیم حریف در این دیدار فقط یک موقعیت جدی داشت و با توجه به بازیکنان بزرگ و تأثیرگذاری که دارد ما نمی‌توانستیم در این دیدار هجومی بازی کنیم.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.