سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقاری:

بعضی از افراد در جودو چند بار پرچم کشور را بالا برده‌اند اما چندین بارهم پرچم را پایین کشیده‌اند

بعضی از افراد در جودو چند بار پرچم کشور را بالا برده‌اند ولی چندین بارهم پرچم را پایین کشیده‌اند، جودو کشور از شخصی و تشکیلات ضربه می‌خورد.

حسین ذوالفقاری، دبیر هیئت جودو استان تهران در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جودو در کشور ما از سمت شخص و تشکیلات ضربه می‌خورد.

افرادی به اسم اینکه می‌خواهند برنامه‌ای برای پیشرفت جودو بدهند و یا خدمتی به جودو ارائه دهند، وارد می‌شوند و وقتی موقع عمل‌کردن فرا می‌رسد عکس آن عمل می‌شود. نمونه‌اش افرادی هستند که در تشکیلات جودو وارد می‌شوند یا به مربیگری تیم‌های ملی می‌رسند انگار از قبل برنامه‌ای ریخته‌اند تا از این موقعیت سوء استفاده کنند برای مثال، افرادی که برای حضور در شورای شهر کاندید می‌شوند یا اینکه این حس جاه‌طلبی و تمامیت‌خواهی آن‌ها تا جایی پیش‌ می‌رود که اگر رهایشان کنی دوست دارند که سرمربیگری تیم ملی بانوان را هم در دست بگیرند، این افراد به جودو لطمه زیادی وارد کرده‌اند.

رئیس کیمته اخلاق و انضباطی هیئت جودو استان تهران افزود: بعضاً کسانی که چند بار پرچم ایران را بالا برده‌اند با رفتارهای غلط و سیایت‌گذاری‌های اشتباه در طول زمان جودو را به نابودی کشانده‌اند و بارها هم پرچم ایران را پایین کشیده‌اند.

کارشناس جودو کشورمان در خصوص سیستم و تشکیلات ورزش اذعان داشت: ضعف‌های زیادی در سیستم و تشکیلات وزارت ورزش وجود دارد و انتخاب نفرات در راس فدراسیون‌ها، انتخابات اشتباه و غیر کارشناسی است و آدم احساس می‌کند که با عجله و شتاب این کار انجام شده است چون اگر کارشناسی شده بود بعد از 3 سال به چه کنم چه کنم نمی‌افتادیم که بخواهیم در این فکر باشیم که این افراد  را چگونه از مسئولیت برکنار کنیم.

وی افزود: برای اداره فدراسیون افرادی که مسئولیت قبول می‌کنند باید برنامه و نرم‌افزار و سخت‌افزار در اختیار داشته باشند که متاسفانه عدم وجود این‌ها و بی‌برنامگی و عدم منابع مالی و عدم اجرایی شدن گفتارها و قول‌ها، وضعیت جودو را به این روز انداخته است.

ذوالفقاری تصریح کرد: هیئت جودو استان تهران زیر نظر اداره کل تربیت بدنی استان تهران قرار دارد و باید از طرف اداره کل حمایت شود ولی متاسفانه این کار صورت نمی‌گیرد و جالب‌تر اینجاست که اداره کل می‌خواهد از هیئت جودو استان تهران ارتزاق کند.

ما برای اداره جودو استان تهران، سالنی در اختیار داشتیم که به اداره کل تربیت‌بدنی تهران ماهیانه  اجاره پرداخت می‌کردیم که آقایان این سالن را از ما گرفتند و وعده دادند اجاره‌ای که از سالن می‌گیرند را به هیئت می‌دهند ولی این هم اجرایی نشد و در تماس‌های مکرر می‌گویند، بدون منابع مالی هیئت را هدایت کنید مگر می‌شود بدون پول جودو یک استان را زور به جلو برد؟

حالا این آقایان که مدعی هستند افراد توانمندی هستند ادعا دارند، سال‌های سال در امور مدیریتی تجربه دارند، چرا خودشان از عهده این کار بر نمی‌آیند.

وی اظهار داشت: هیئت جودو استان تهران جزء هیئت‌های  برتر کشور در تمام زمینه‌ها است وعده اعتبارات 20 میلیونی می‌دهند ولی پرداخت نمی‌کنند و مبلغ بسیار کمی دست ما را گرفت. ما در هیئت فعالیت می‌کنبم که این افراد در اداره کار رتبه و مقامشان بالا برود.

ذوالفقاری در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای ارتقای سطح جودو در کشور است و امیدواریم مسئولان کمک کنند.

انتهای پیام
برچسب ها: ذولفقاری ، جودو ، خبرنگار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.