سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقاری خبر داد؛

تخصیص 50 درصدی اعتبارات کنترل مرز

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به تخصیص 50 درصدی اعتبارات کنترل مرز گفت: این اعتبار به محض وصول واگذار خواهد شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور حسین ذوالفقاری معاون امنیتی – انتظامی وزارت کشور در نشست استانداران سراسر کشور در وزارت کشور با اشاره به دستورالعمل اجرایی مصوبات قانونی در تأمین نظم و امنیت تجمعات و اجتماعات قانونی در کشور گفت: از این پس این دستورالعمل مبنای عمل سازمان‌ها، نهادها و شوراهای تأمین استان‌ها خواهد بود.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به تخصیص 50 درصدی اعتبارات کنترل مرز افزود: این اعتبار به محض وصول واگذار خواهد شد و با توجه به شرایط پیرامون ضروری است، ضریب امنیت مرزها را افزایش دهیم.

ذوالفقاری بر ضرورت تلاش مضاعف استانهای هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در کنترل دقیق مرزهای شرقی و جلوگیری از ورود غیر قانونی مهاجرین تأکید کرد و ادامه داد: سایر استان‌ها می‌بایست همه توان خود را برای جلوگیری از رسوب و حضور افراد غیر مجاز بکارگیرند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از استانداران و فرمانداران خواست تا در حل و فصل اختلافات مرتبط با آب به هیچ وجه نگاه محلی نداشته باشند و حتماً با نگاه فرا استانی و با رویکرد تعامل مسائل فی مابین را حل کنند .

ذوالفقاری درخصوص شوراهای تأمین استان‌ها گفت : این شوراها می‌بایست با ارزیابی وضعیت نسبت به کنترل و کاهش جرائم خشن از جمله سرقت‌های مسلحانه، سرقت‌های به عنف، گروکشی و برخورد قاطعانه با اشرار و اوباش اهتمام ویژه نمایند و به وقایع خاص امنیتی توجه خاص داشته باشند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بر تشکیل و اقدام به موقع کمیته‌های امنیتی به منظور جلوگیری از هرگونه غفلت در هنگام بروز حوادث و اتفاقات طبیعی مانند سیل و زلزله و برقراری نظم و امنیت در حوزه‌های محلی تأکید کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.