سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

معرفی برترین های جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری

برترین های بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری با حضور مهدی شفیعی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با معرفی برترین ها در مجتمع غدیر شهرکرد برگزار شد.

در این آیین از 27 برگزیده جشنواره با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

از سوی هیأت داوران دو اثر «و صدا این همه ترسان» به کارگردانی مصطفی محمدی دوست و هوشنگ عزیزی پور فارسانی از فارسان و «سیاه در سبز» به کارگردانی کاظم حیدری چالشتری، برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر (به دلیل حذف جشنواره منطقه ای تئاتر) به دبیرخانه جشنواره تهران معرفی شدند.

همچنین آرزو عبدالهی برای ایفای نقش در تئاتر «سیاه در سبز» رتبه نخست بازیگری زن، سارا اسماعیلی برای بازی در نمایش «مادیان سیاه» رتبه دوم و زهرا کوهی فایق برای بازی در نمایش «پدرانه» رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش بازیگری مرد نیز حجت یداللهی برای بازی در نمایش «و صدا این همه ترسان» رتبه نخست، محمد حیدری برای بازی در نمایش «سیاه در سبز» رتبه دوم و بهزاد ترابیان برای بازی در نمایش «پرسه در پژواک» رتبه سوم را از آن خود کرد.

در بخش کارگردانی نیز رتبه نخست به مصطفی محمدی دوست و هوشنگ عزیزی پور برای نمایش «و صدا این همه ترسان» و رتبه دوم به کاظم حیدری چالشتری برای نمایش «سیاه در سبز» اختصاص یافت. رتبه سوم کارگردانی هم به صورت مشترک به فرزاد فخریان و وحید حکمت پناه برای نمایش های «خواهیم گریست» و «رقص شعله در زوزه باد» رسید.

رضا ولی پور دهکردی هم در بخش نمایشنامه نویسی برای نمایش «سیاه در سبز» رتبه نخست را کسب کرد و مسلم سلیمانیان چالشتری برای نمایش «و صدا این همه ترسان» رتبه دوم و پژمان رحیمی برای نمایشنامه «خواهیم گریست» رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

هیأت داوران جایزه طراحی برشور جشنواره را به نمایش «قصه ما به سر رسید» و طراحی گریم را به سید ایمان طاهریان برای نمایش «سیاه در سبز» اهدا کرد.

لوح تقدیر طراحی لباس به مرضیه خسروانی برای نمایش «سیاه در سبز»، لوح تقدیر موسیقی به یاسر اله بخشیان برای آهنگ «و صدا این همه ترسان»، لوح تقدیر بخش طراحی صحنه نیز به وحید حکمت پناه برای نمایش «رقص شعله در زوزه باد» و لوح تقدیر طراحی نمایش هم به حجت یداللهی و رضا مرادیان برای «و صدا این همه ترسان» اهدا شد.

همچنین در این آیین از بازیگران خردسال پانته آ کاوه، زهرا باورصاد و ساحل بریانی تقدیر شد.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری به مدت 3 روز و با رقابت 8 اثر شامل نمایش های «پدرانه» نوشته آرش عباسی به کارگردانی مرضیه زمانی دهکردی از شهرکرد، «پرسه در پژواک» به نویسندگی و کارگردانی سعید جوانبخت از فرخشهر، «خواهیم گریست» نوشته پژمان رحیمی به کارگردانی فرزاد فخریان از شهرکرد، «رقص شعله در زوزه باد» به نویسندگی و کارگردانی وحید حکمت پناه از فرخشهر، «سیاه در سبز» نوشته رضا ولی پور دهکردی به کارگردانی کاظم حیدری چالشتری از شهرکرد، «مادیان سیاه» با نویسندگی و کارگردانی سارا اسماعیلی از شهرکرد، «قصه ما به سر رسید» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شبانی از بروجن و «و صدا این همه ترسان» نوشته مسلم سلیمانیان چالشتری و کارگردانی مصطفی محمدی فارسانی از فارسان، در مجموعه فرهنگی امیرکبیر شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.