سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان آسیا را از دست می‌دهد؟

برخی رسانه‌های عربی روز گذشته از ممنوعیت مربیگری مربیان فاقد مدرک پرولاینسس و مربیانی که کمتر از 5 سال از دریافت مدرک A خبردادند در حالی که این ادعا شامل منصوریان هم می شد وی آن را تکذیب کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی رسانه‌های عربی روز گذشته از ممنوعیت مربیگری مربیان فاقد مدرک پرولاینسس و مربیانی که کمتر از 5 سال از دریافت مدرک A   کنفدراسیون فوتبال آسیا آن‌ها می‌گذرد از مربیگری در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا خبر دادند.

با توجه به این مسئله حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت نفت تهران و همچنین یحیی‌ گل‌محمدی روی نیمکت ذوب‌آهن در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هاله‌ای  از ابهام قرار گرفته است چراکه سابقه دریافت مدرک مربیگری A این مربیان به 5 سال نمی‌رسد اما منصوریان ضمن اینکه اعلام کرد 6 سال از گرفتن مدرک A من می گذرد از شیطنت رسانه های اماراتی خبر داد.

بازدید نمایندگان  AFC  از باشگاه نفت تهران ماهاجان و اسدووان 2 نماینده از کمیته صدور مجوز حرفه‌ای AFC واونگ چونگ هنگ بازرس مالی و حسابرس ارشد AFC  امروز با حضور باشگاه نفت تهران حضور یافته ضمن بازدید و از امکانات و سیستم‌های مالی این باشگاه با حضور قنبرزاده مدیر عامل نفت به گفت‌وگو پرداختند.

گفتنی است نمایندگان AFC  پیش از این از چند باشگاه لیگ برتری بازدید کرده بودند.

غیبت مدیر رسانه‌ای نفت در نشست خبری امیرحسین بابازاده مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال نفت تهران به دلیل سفر در نشست خبری علیرضا منصوریان از دیدار مقابل استقلال شکست نخواهد کرد.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.