سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از چتر بازی تا تعلیق در نصف جهان

باشگاه ذوب آهن اصفهان در پی شکایت استو چکوف به فیفا در خطر کسر امتیاز قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای دیدار با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی ساعت 12:15 امروز راهی تبریز شد تا پس از یک  جلسه تمرین که عصر امروز برگزار می‌شود، خود را آماده این دیدار کند.

نشست خبری در ایل گلی سرمربیان تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز از ساعت 20 در سالن محل کنفرانس هتل پارس ایل گلی حضور می‌یابند و به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد  همچنین شاگردان یحیی گل محمدی امشب را در هتل شهریار تبریز اقامت دارند.

**حدادی فر چتر باز شد

قاسم حدادی فر که این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند روز گذشته تمرینات اختصاصی خود را در مجموعه ملت پیگری کرد و با استفاده از  چتر به بدنسازی پرداخت.

همچنین کاوه رضایی که در بازی مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود به همراه تیم به تبریز رفت و به احتمال زیاد به بازی هفته هفتم لیگ مقابل تیم فوتبال نفت تهران نخواهد رسید.

**ارزیابی مثبت AFC از باشگاه ذوب آهن

نمایندگان کنفدراسیون آسیا که به اصفهاان رفته بودند از امکانات ذوب آهن بازدیدی به عمل آوردند و در پایان بازدید نظر مثبت خود را اعلام کردند.

***750 میلیون در حساب بازیکن مقدونیه‌ای 

اکو استوچکوف بازیکن مقدونیه‌ تبار تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در فصل 92-91 پس از چند بازی ناکام ایران را ترک و به فیفا شکایت کرد که پس از آن باشگاه باید تا سوم مهر ماه 750 میلیون تومان به حساب این بازیکن پرداخت کند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب آهن در این باره می‌گوید: این قرارداد در زمان مدیر عامل اسبق باشگاه ذوب آهن بسته شده و پس از ترک ایران توسط این بازیکن باشگاه اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد کرده است و پس از شکایت استوچکوف به فیفا پیگیر مساله وی نشده‌اند که اگر در آن زمان اقدام به پرداخت غرمت به دلار 1800 تومان می‌کردند  مبلغی در حدود 400 میلیون تومان می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر تا سوم مهر ماه این مبلغ به فیفا پرداخت نشود باید منتظر تعلیق و کسر ا متیاز بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.