سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

ثبت انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز با دوربین های هوشمند

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: سیستم ثبت تخلف انحراف به چپ و سبقت در محل‌های ممنوعه راه‌اندازی شده و از امروز رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: سردار موسی امیری جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با حضور در مقر پلیس راه استان قم ضمن بازدید از محورها و تجهیزات استان قم از اضافه شدن یک تخلف جدید به وظایف سیستم‌های هوشمند و دوربین‌ها خبر داد.

وی افزود: سیستم ثبت تخلف انحراف به چپ و سبقت در محل‌های ممنوعه راه‌اندازی شده و از امروز رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با بیان اینکه در حال حاضر 400 دوربین کنترل تخلفات در محورهای برون‌شهری نصب شده و بیش از 5000 کیلومتر از جاده‌های کشور را تحت پوشش قرار داده است، گفت: در درون شهرها نیز دوربین‌های ثبت تخلفات نصب شده و این دوربین‌ها متخلفان را اعمال قانون می‌کنند.

سردار امیری تصریح کرد: دوربین‌ها و سامانه‌های هوشمند در معابر شهری پنج تخلف سرعت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز، عبور از محل ممنوع، ورود به محدوده زوج و فرد و ترافیک و تجاوز به خطوط عابر پیاده را ثبت می‌کنند و همچنین در جاده‌ها نیز دو تخلف سرعت غیرمجاز و عدم پرداخت عوارض به وسیله دوربین‌ها ثبت می‌شود که ثبت انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز نیز به وظایف این دوربین‌ها افزوده شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.