سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

اجرای برنامه های دفاع مقدس در کردستان

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس از اجرای یک هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار حمزه فلاح با اعلام این خبر افزود: اعزام گروهان بسیج عشایری برای رژه سراسری، دیدار با نماینده ولی فقیه در مرکز استان و ائمه جمعه در شهرستان‌های تابعه و برپایی نمایشگاه فرهنگی در قالب 30 غرفه در محل پارک دیدگاه سنندج از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان است.

فلاح همچنین افتتاح 15 پروژه محرومیت‌زدایی از جمله 4 خانه عالم، 4 پل روستایی، مسجد، سالن ورزشی و منبع آب روستایی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در تمامی شهرستان‌ها، همایش پیاده‌روی خانواده در استان جز شهرهای سنندج و سقز و عطرافشانی گلزار شهدا را از عناوین دیگر برنامه‌های این هفته در کردستان ذکر کرد.

وی همچنین گفت: در طول هفته دفاع مقدس در استان برنامه‌های دیگری از جمله تجلیل از سربازان، یادواره شهدای استان، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، میزگرد فرماندهان نظامی و انتظامی، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی، نشست فرمانده سپاه با فرزندان شاهد و سربازان، برگزاری اردوهای راهیان نور، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها با محوریت دفاع مقدس و کارگاه آموزشی افسران جنگ نرم با موضوع وهابیت و سلفیت عنوان کرد.

فلاح خاطرنشان کرد: تا قبل از هفته دفاع مقدس هم ضمن برگزاری اردوهای جهادی با حضور دانشجویان دانشگاه‌های استان، گروه‌هایی هم از دانشگاه امام حسین سپاه و استان البرز در مناطق محروم شهرستان‌های سقز، بیجار، مریوان و قروه فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، فرهنگی و عمرانی انجام داده‌اند.

جانشین سپاه بیت‌المقدس در پایان گفت: در مجموع امسال 3700 نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان در قالب اردوهای جهادی در استان بکارگیری شده‌اند.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.