سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیادی: پراکندگی میان اصلاح‌طلبان شانس حضورشان را در مجلس کاهش داده است

سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: با توجه به پراکندگی که بین اصلاح‌طلبان ایجاد شده، شانس آنها برای حضور در مجلس آینده شورای اسلامی کاهش یافته است.

"حسن بیادی" سخنگوی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با توجه به پراکندگی میان اصلاح‌طلبان، موفقیت آنها را مبنی بر تغییر ترکیب مجلس در آینده چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: با توجه به پراکندگی که بین اصلاح‌طلبان ایجاد شده، شانس آنها برای حضور در مجلس آینده شورای اسلامی کاهش یافته است.

وی دلیل این پراکندگی را عدم وجود کارکرد حزبی در دستگاه‌های اجرایی کشور دانست و افزود: بیشتر این ائتلاف‌ها به صورت باندی است و منطقی ندارد و نمی‌توان روی آنها حساب کرد و این امر باعث شده تا بحث شایسته‌طلبی کمرنگ و باندگرایی قوت بگیرد.

بیادی با بیان اینکه توجه ویژه به قوانین و کارکرد احزاب می‌تواند تا حدی مشکلات هردو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا را مرتفع سازد، تصریح کرد: احزاب هیچ دخالتی در دستگاه اجرایی و پارلمانی ندارند، هرچند ممکن است به اسم یک حزب و تفکر وارد یک سیستم اجرایی کشور شوند، اما پاسخگویی لازم را ندارند.

سخنگوی جبهه ایستادگی همچنین با اشاره به حرکت مغرضانه کاریکاتوریست اصلاح‌طلب به جهت سیاسی و جناحی کردن فضای هنر و هنرمندان خاطرنشان کرد: این کاریکاتوریست ناشیانه عمل کرده و نگاه تخصصی به فیلم نداشته است؛ این فیلم نه تنها هیچ حرکت داخلی را محکوم نکرده، بلکه درصدد تبیین هرچه بیشتر نقش دستگاه بیگانه در اتفاقات سال 88 برآمده است.


 انتهای پیام/

برچسب ها: سخنگو ، جبهه ، ایستادگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.