سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

توقيف 7 ميليارد ريال كالاي قاچاق در ورودي هاي استان اصفهان

9 محموله كالاي قاچاق به ارزش هفت ميليارد ريال كشف و توقيف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرمانده انتظامي استان اصفهان" با بيان اين مطلب اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا طرح ويژه اي به مدت سه روز توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان در سطح محور هاي ورودي و گلوگاه هاي بازرسي انجام شد.

سردارآقاخاني افزود: در اين طرح تعداد 9 دستگاه خودروي سنگين حامل بار خارجي قاچاق شناسايي و توقيف شدند و 9 نفر از قاچاقچيان دستگير و برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

وی ارزش محموله هاي كشف شده را حدود هفت ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: محموله هاي قاچاق شامل پوشاک، گوشي تلفن همراه، برنج، لوازم آرايشي و بهداشتي، مواد غذايي بودند.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به جديت و قاطعيت اين فرماندهي در زمينه مبارزه با قاچاق كالا به منظور افزايش امنيت اقتصادي كشور گفت: استان اصفهان به دليل اينكه در شاهراه اصلي كشور قرار گرفته و بيشترين خودروهاي حمل بار از مسيرهاي اين استان عبور مي كنند كه در اين زمينه پليس استان با قاطعيت در برابر مجرمان و خلافكاران مي ايستد.

سردار آقاخاني، از افزايش 48 درصدي پرونده هاي قاچاق در مدت شش ماهه سال جاري در پليس آگاهي استان خبر داد و اظهار داشت: با اقدامات و طرح هاي ويژه اي كه در اين زمينه انجام شده ميزان كشفيات كالاي قاچاق استان در مدت مذكور نيز 22 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش پيدا كرده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.