سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با تجهيزات آتش نشاني

كارگاه آموزشي آشنايي با تجهيزات آتش نشاني در شهرك صنعتي بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران؛ مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت:دوره آموزشي آشنايي با تجهيزات اطفاء حريق بمنظور مقابله با آتش سوزي و رعايت اصول ايمني و پيشگيري از حوادث غير مترقبه در واحدهاي توليدي و صنعتي ، برگزار شد .

موسوي افزود:اين دوره آموزشي براي واحدهاي صنعتي پرخطر مستقر در شهرك صنعتي بهشهر برگزار گرديد .

موسوي گفت : در اين كارگاه آموزشي ، حاضرين ضمن آشنايي با تجهيزات آتش نشاني شامل خودرو ، ادوات و تجهيزات اطفاء حريق و چگونگي مقابله با آتش و مهار آن ، آموزشهاي لازم را كسب كردند .

وي تصریح كرد : اين كارگاه آموزشي در دو بخش آشنايي با تجهيزات آتش نشاني و بكارگيري اصولي خودرو و ادوات اطفاء حريق برگزار شد .

موسوي اظهار داشت : شركت كنندگان در كارگاه آموزشي ، در بخش تئوري با استفاده صحيح از وسايل و تجهيزات ، باز و بسته نمودن اصولي و برگشت به حالت اوليه وسايل ، نحوه كار با كپسولها و در بخش عملي با نحوه استفاده از شيرهاي هيدرانت در شهرك صنعتي بمنظور پر كردن مخزن خودرو و استفاده از شيلنگهاي آتش نشاني آشنا شدند .

وي تأكيد كرد : با توجه به استقرار واحدهاي توليدي و صنعتي در زونهاي مختلف ، رعايت اصول ايمني ميتواند از بروز حوادث غير مترقبه و خسارات سنگين و جبران ناپذير در واحدهاي توليدي جلوگيري نمايد .

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.